قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

بیمارستان 56 تختخوابی دیّر آماده بهره‌برداری است

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان 56 تختخوابی بندر دیّر که با اعتبار 160 میلیارد ریال اجرا شده با نصب تجهیزات درمانی و تشخیصی، آماده بهره‌‌برداری است.

بیمارستان 56 تختخوابی دیّر آماده بهره‌برداری است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر حیدر عزیزنژاد در بازدید میدانی و بررسی روند اجرایی بیمارستان شهرستان دیّر با تأکید بر تأمین تجهیزات درمانی و تشخیصی این بیمارستان اظهار داشت: بیمارستان 56 تختی بندر دیر ازنظر ساختمانی آماده بهره‌برداری است که با نصب تجهیزات آن به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت بیمارستان دیر 160 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده تصریح کرد: کادر درمانی این بیمارستان جذب و استخدام‌شده که آماده خدمات‌رسانی در بیمارستان دیّر هستند.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به استخدام 40 نفر نیروی درمانی برای فعالیت در بیمارستان دیّر افزود: برای جذب 16 نفر کادر خدماتی و اداری این بیمارستان، آگهی استخدام منتشر شده که به‌ زودی با برگزاری آزمون این افراد نیز جذب بیمارستان می‌شوند.

دکتر عزیز نژاد با اشاره به تأمین تجهیزات درمانی بیمارستان دیّر خاطرنشان کرد: ارزش تجهیزات درمانی و تشخیصی این بیمارستان بیش از 80 میلیارد ریال که در حال نصب در بیمارستان دیّر است.

وی به بخش‌های مختلف بیمارستان دیّر اشاره کرد و گفت: بخش بستری مردان و زنان، مراقبت‌های ویژه درمانی، زایشگاه، درمانگاه تخصصی، اورژانس و اتاق عمل ازجمله بخش‌های بیمارستان دیّر است که به‌زودی افتتاح می‌شود.

بیمارستان 56 تختخوابی بندر دیّر با زیربنای 7 هزار مترمربع در زمینی به مساحت سه هکتار و در دوطبقه ساخته‌شده است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.