کرمان؛

گزک ،دهندر و سرخوش با "پیروزی "به قلعه گنج رسیدند

مستند «پیروزی» به کارگردانی حامد سعادت، با موضوع اقتصاد مقاومتی در کرمان تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛حامد سعادت کارگردان و مستند ساز گفت: دهندر، سرخوش و گزک سه روستایی هستند که پانزده سال پیش که منوجان در حال تبدیل شدن به شهرستان بود، به دلیل جمعیت اندک از «قلعه‌گنج» به منوجان ملحق شدند.

سعادت بیان کرد : طی سه سال اخیر با شهرستان شدن «قلعه‌گنج»، این منطقه به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی کشور معرفی شد و پیشرفت‌های قابل توجهی داشت.

وی اظهار کرد : من به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در فیلم مستند «پیروزی» تلاش‌های مردم سه روستای دهندر، سرخوش و گزک برای ملحق شدن به «قلعه‌گنج» را به تصویر کشیدم.

این مستندساز درباره‌ی شیوه روایت این مستند هم گفت : شخصی به نام «پیروزی» بسیار تلاش کرد تا این سه روستا به قلعه‌گنج بازگردند و در نهایت با جلب نظر استاندار این اتفاق رخ داد. این فیلم روایتی از این موضوع است.

سعادت خاطر نشان کرد : پیش تولید مستند «پیروزی» طی دو ماه انجام شد و فیلمبرداری آن اواخر اسفند 95 به پایان رسید.

وی افزود : این مستند به شیوه‌ای روایی به بیان سختی‌ها و چالش‌های پیش روی «پیروزی» می‌پردازد و بخش‌هایی از این مستند هم بازسازی شده است.

این سه روستا در فاصله ۳۰کیلومتری قلعه گنج ودر جنوب غربی این شهرستان و منتهای الیه رشته کوههای گشمیران و بشاگرد قرار دارند .

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار