کرمان؛

تولید فولاد کرمان در آستانه 11میلیون تن

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کرمان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تولید فولاد استان کرمان به‌زودی به ۱۱میلیون تن شمش در سال می‌رسد.

تولید شمش فولاد کرمان در آستانه 11میلیون تنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد حسینی نژاد گفت:در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان حمایت از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان از اصول اولیه و برنامه‌های اصلی این سازمان است.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه استان کرمان بهشت معادن و از قطب‌های معدنی کشور است تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای تکمیل زنجیره ارزش افزوده در استان انجام نشده بود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در حوزه مواد معدنی از ظرفیت بالایی برخوردار است افزود: به تازگی در استان کارهای خوبی در جهت تکمیل زنجیره ارزش افزوده برای دو محصول مس و فولاد انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان به‌زودی به قطب فولاد کشور تبدیل می‌شود گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تولید فولاد استان کرمان به‌زودی به 11میلیون تن شمش در سال می‌رسد.

وی با بیان اینکه کارخانه مواد اولیه مورد نیاز این محصولات نیز در استان راه‌اندازی شده است گفت: این سازمان به دنبال ارتباط موثر کارخانجات مواد اولیه با کارخانه‌های اصلی و لینک شدن این کارخانه‌ها در داخل استان با هم است.

حسینی‌نژاد با اشاره به ظرفیت خوب صدا و سیما و رسانه‌ها در ترویج و شناساندن تولیدات داخلی استان خاطر‌نشان کرد: معرفی محصولات و تولیدات استان کرمان به هم استانی‌ها و در سطح ملی از دیگر اهداف این سازمان است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار