حمدی نژاد: مستحق باخت برابر سایپا نبودیم/ بازیکنان نفت تمرکزشان روی فوتبال نیست

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: موقعیت های خوب گلزنی برابر سایپا داشتیم و مستحق باخت نبودیم.

حمدی نژاد: مستحق باخت برابر سایپا نبودیم/ بازیکنان نفت تمرکزشان روی فوتبال نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ وحید حمدی نژاد درباره  شکست تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: بازی پایاپایی انجام دادیم و چند موقعیت گل داشتیم که از دست دادیم. ما موقعیت های خود را از دست دادیم و فکر نمی کنم مستحق باخت بودیم.

وی درباره شرایط نفت بیان کرد:  باید این واقعیت را بپذیریم که حتی زمین برای تمرین نداشتیم و در محیطی بسته کار می کردیم که از نظر فنی به کار ما نمی آمد.

مدافع نفت تهران عنوان کرد: بعد از تعطیلات تیمها دچار افت می شوند و این اثر منفی می گذارد و تیم ما هم از این امر مستثنا نبود. 

وی درباره حضور بازیکنان با ماشین شخصی در استادیوم گفت: باید سرپرست و مدیرعامل تیم در این باره صحبت کنند. فکر می کنم شهریاری استعفا داده است و ما هم از هتل با ماشین های شخصی آمده ایم که این کار صحیحی نیست.

حمدی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال خیلی سختی می کشیم و بازیکنان ما فکر و ذکرشان فوتبال نیست. در گذشته  پرداختی ها خیلی خوب بود و بازیکن با فراغ بال بازی می کرد. اصلا نمی دانیم مشکلات را به چه کسی باید بگوییم. اکنون  یک بازی بسیار سخت داریم اما وضعیت مناسبی نداریم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار