فخرالدینی: شرایط تیم دسته سوم بهتر از تیم نفت است/ حضور دایی در ماندنم موثر است

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: به نظرم شرایط تیم دسته سوم نسبت به تیم ما بهتر است.

فخرالدینی: شرایط تیم دسته سوم بهتر از تیم نفت است/ حضور دایی در ماندنم موثر استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  میلاد فخرالدینی در باره شکست برابر سایپا اظهار کرد: شرایط تیم ما اصلا خوب نیست و فکر می کنم تیم لیگ 3 شرایطش بهتر از ما باشد. ما آب معدنی نداریم و هرکسی آب معدنی می خرد و با خودش سر تمرین می آورد. 

وی در ادامه عنوان کرد: امروز اتوبوس نداشتیم و بچه ها با ماشین های خودشان آمدند. شرایط خیلی بد است و همین قدر که بازی می کنیم به خاطر دایی که سر تمرین و بازی ها می آییم وگرنه خدا شاهد است اگر علی آقا نبود من خودم نمی آمدم چون اینجا به ما بی احترامی می شود.

هافبک نفت درباره این که وضعیت نفت به چه صورت می شود، گفت:  صحبت خاصی نشده و قرار شده است به احترام سایر تیم ها بازی کنیم.

فخرالدینی در باره  تمرین تیم نفت در هفته اخیر بیان کرد:  هر روز در چمن مصنوعی کار می کنیم. محل تمرین هم متعلق به دوست دایی است  و پولی از ما نمی گیرد. البته چمن مصنوعی خیلی سفت است و این هفته فقط اینجا بازی کرده ایم. بعد از هر تمرین هم با مشکل همسترینگ و لگن درد روبه رو می شویم. 

هافبک نفت درباره پرداختی به بازیکنان بیان کرد: تاکنون 40درصد این فصل را گرفته ایم. البته بازیکنان فصل گذشته  90 درصد طلب داشتند.  خودم از استقلال 650 میلیون طلب دارم و به ما گفتند قرارداد کم ببندید که تا قبل از عید پرداخت شود اما اکنون  8-7 ماه است که چیزی پرداخت نکردند. به طور حتم  باخت امروزمان به  شرایط مالی مان بستگی دارد. 

فخرالدینی در پایان درباره حضور نفت در فینال جام حذفی خاطر نشان کرد: اگر قهرمان شویم افتخاری بزرگ برای باشگاه کسب کردیم. ما نمی دانیم چه کسی صاحب باشگاه است و تنها می توانیم به آینده امید داشته باشیم. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار