شهباززاده: حضور مربیان تنها دلگرمی ما برای بازی کردن است/آماتورترین تیم ها هم اتوبوس دارند

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: حضور در کنار بازیکنان و مربیان تنها دلگرمی ما برای بازی کردن است.

شهباززاده: حضور مربیان تنها دلگرمی ما برای بازی کردن است/آماتورترین تیم ها هم اتوبوس دارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سجاد شهباززاده درباره شکست نفت مقابل سایپا اظهار کرد: عملکرد خوبی همانند بازی قبل نداشتیم اما   تلاش خودمان را انجام دادیم و حتی شانس داشتیم نتیجه را عوض کنیم و در نهایت بازنده شدیم. 

وی درباره مشکلات نفت عنوان کرد: شرایط خوب نمی‌شود و هر روز بدتر هم می‌شود، تنها موضوع دلگرم کننده برای ما این است که مربیان در کنار ما حضور دارند و  روحیه برای بازی کردن می دهند. 

شهباززاده درباره اینکه امروز آنها برای آمدن به ورزشگاه اتوبوس نداشتند، عنوان کرد: امروز همه این مسائل را دیدند، ما در ابتدایی‌ترین مسائل هم مانده‌ایم و شاید آماتورترین تیم‌های ایران هم برای رفتن به ورزشگاه اتوبوس داشته باشند. مشکلات یکی، دو تا نیست تمرین در زمین چمن مصنوعی روی کیفیت ما تأثیر گذاشته و اگر بازی قبلی ما را دیده باشید می‌بینید که چقدر این موضوع تأثیرگذار است. 

مهاجم نفت تهران درباره مقایسه لیگ ایران با لیگ ترکیه که او سابقه بازی در آنجا را دارد، اظهار کرد:  مقایسه نمی‌کنم چون اگر بخواهیم مقایسه کنیم تفاوت بسیار زیاد است اما باید ابتدایی‌ترین مسائل هم رعایت شود. لباس، زمین تمرین، اتوبوس و ... موضوعی است که حتی آماتورترین تیم‌ها هم دارند. امیدوارم اراده‌ای وجود داشته باشد تا این مسائل درست شود. حل این مسائل آسان است اما باید اراده‌ای هم وجود داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا استعفای مدیران می‌تواند در این باره تأثیرگذار باشد، خاطر نشان کرد:  نمی‌دانم چه بگویم راجع به مدیریت صحبتی ندارم اما همه ما منتظریم که هر طور است مشکلات حل شود. حیف است تیم خوبی که داریم با کادر فنی توانا نتواند نتیجه بگیرد. ما حتی می‌توانستیم در جدول لیگ بالای خیلی از تیم‌ها قرار بگیریم اما فرصت‌ها از دست می‌رود. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که تا ‌آخر لیگ و جام حذفی وضعیت ما بهتر شود چون واقعاً حیف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.