در گفتگو با فاکس نیوز؛

معاون رئیس‌جمهور آمریکا: درباره سوریه همه گزینه‌ها روی میز است

معاون رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر بر ادعاهای مغرضانه خود علیه دولت سوریه تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، "مایک پنس"، معاون رئیس جمهور آمریکا -به بهانه انفجار انبارهای مواد شیمیایی گروه‌های تروریستی در منطقه خان شیخون در استان ادلب سوریه ضمن مقصّر جلوه دادن دولت سوریه و تبرئه تلویحی تروریست‌ها- گفت پس از حمله شیمیایی به خان شیخون در استان ادلب در پرونده سوریه همه گزینه ها روی میز است.

مایک پنس در گفتگو با فاکس نیوز با بیان این مطلب افزود در سال دو هزار و شانزده باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا گفته بود اگر بار دیگر بشار اسد علیه مردم خود از سلاح شیمیایی استفاده کند از خط قرمز عبور خواهد کرد و پیامدهایی متوجه او خواهد بود اما پس از مدتی مشخص شد خط قرمزی برای سوریه وجود ندارد.

وی افزود: «آنچه اتفاق افتاد نتیجه شکست دولت سابق آمریکا برای مقابله با نظام بشار اسد و الزام روسیه و نظام سوریه به پایبندی به تعهداتشان در از بین بردن سلاح شیمیایی سوریه است. نیکی هیلی، نماینده ما در سازمان ملل متحد آشکارا موضع قدرتمند آمریکا را بیان کرده است و ما امیدواریم شورای امنیت تدابیر عملی بیاندیشد. به صراحت می گوییم تمامی گزینه ها در این زمینه روی میز است.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
شما آمریکای ها برای کل دنیا گزینه هایتان روی میزه ولی کو چشم بینا که ببینند چقدر نامرد واز پشت خنجر زنید
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۱:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
این همون میزی نیست که گزینه ها برا ماهم روش بود؟ اگه اونه که میزه خرابه کاری نمیکنه : |
Iran (Islamic Republic of)
صبور
۰۹:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
به سفارت سوئیس که حافظ منافع امپریالیست آمریکا در ایران شده میگوئیم: از قول جوانان مسلمان وانقلابی ایران؛سوریه،یمن،عراق و... به آقای پنس بگوئید: ‌مردم دنیا قرنهاست شما را شناخته اند ومیدانند؛ اگر زورتان برسد ونترسید؛ اول گزینه شما جنگ وکشتار است ولی اگر بترسید،بلوف وفریبکاری گزینه های بعدی شماست.ولی بدانید ما آماده آماده ایم تاپاسخ شما را محکم بدهیم.
آخرین اخبار