پنس: ترامپ تلاش می کند طرح بيمه درمانی اوباما را باطل کند

معاون ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا همچنان به تلاش خود برای ابطال طرح بیمه اوباما ادامه می دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی اظهاراتی در اوهایو گفت: رئیس جمهور و من و همه شما می دانیم روزی که طرح بیمه درمانی اوباما نجات پیدا می کند و همچنان وجود دارد این به منزله روز دیگری برای رویارویی مردم آمریکا با این طرح است.
 
ما همه حقایق را درباره این قانون شکست خورده می دانیم. هزینه های بالا، طرح های شکست خورده گزینه ها و انتخاب های کم از جمله این موارد است. وی افزود: طرح بیمه درمانی اوباما به منزله بار سنگینی بر روی دوش مردم اوهایو و اشتغال آفرینان اوهایو است.
 
رئیس جمهور همچنان تلاش می کند تا به قول های خود به مردم آمریکا عمل کند. او تلاش می کند که طرح بیمه اوباما را باطل کند و آن را با طرحی که واقعا موثر باشد جایگزین کند. 
 
پنس گفت: همانطور که تقریبا یک هفته پیش شاهد بودیم کنگره به خوبی تلاش نکرد.صد درصد دموکرات های مجلس نمایندگان و شماری از جمهوری خواهان اعلام کردند کنگره هنوز آماده نیست که به طرح بیمه درمانی اوباما پایان دهد.این واقعا شرم آور است. 
 
همانطور که تیم بری عضو کنگره لحظاتی پیش به من گفت این طرح هنوز به پایان خود و کار ما هنوز به پایان نرسیده است. این طرح همچنان به حیات منفور خود ادامه می دهد و بار سنگینی را بر دوش میلیونها آمریکایی تحمیل می کند.
 
اما من و رئیس جمهور باور داریم که کنگره می تواند گامی به جلو بردارد و درست ترین کار را انجام دهد. معاون ترامپ گفت: ما می توانیم با رهبران کنگره درباره بیشترین میزان کاهش مالیات ها از زمان رونالد ریگان به توافق برسیم.
 
ما می توانیم قانون مالیات ها را یکسان آسان و منصفانه برای همگان کنیم. خبر خوبی برای شما دارم.رئیس جمهور ترامپ می خواهد که پول بیشتری در جیب های شما،آمریکایی ها قرار دهد.او می خواهد که بخش تجاری آمریکا بار دیگر رقابت پذیر باشد. 
 
ما می توانیم میزان مالیات شرکت ها را در آمریکا کاهش دهیم زیرا این میزان مالیات یکی از بیشترین میزان مالیات ها در جهان است.با این کار شرکت هایی که در آمریکا اشتغال آفرینی می کنند می توانند فرصت هایی را برای کارگران در آمریکا و اینجا یعنی اوهایو فراهم کنند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار