يک سوم مردم فرانسه نظرات لوپن را باور دارند

یک سوم مردم فرانسه می گویند با عقاید نامزد راستگرایان افراطی در انتخابات ریاست جمهوری موافق هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نزدیک به یک سوم مردم فرانسه می گویند با عقاید و باورهای مارین لوپن، نامزد راستگرایان افراطی در انتخابات ریاست جمهوری امسال این کشور موافق هستند اما باورهای وی با اصول دموکراسی سازگاری ندارد.
 
به گزارش شبکه خبری فرانس 24، مارین لوپن همچنان نامزد بسیار مورد پسند مردم در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه است. نتایج همه نظرسنجی هایی که تاکنون انجام گرفته است نشان می دهد در دور نخست انتخابات مارین لوپن بیشترین رای را به دست خواهد آورد و امانوئل ماکرون در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت.
 
رهبر حزب جبهه ملی فرانسه از چند سال پیش تلاش می کند سیاه نمایی از حزبش را کمتر کند و در همین راستا آن را برای مردم فرانسه بیشتر محبوب کند. بر اساس این گزارش، مارین لوپن از سال 2011 تاکنون تلاش کرده است در چارچوب برنامه ای تحت عنوانعادی سازی حزب گفتمان جبهه ملی فرانسه را متحول سازد.
 
این امر باعث شده است تا شمار بیشتری از جوانان فرانسه حامی این حزب و نامزد آن در انتخابات ریاست جمهوری امسال فرانسه شوند. یک دختر جوان در این باره می گوید چهره جبهه ملی فرانسه اکنون تغییر کرده است . به همین خاطر نسل جدیدی ازجوانان فرانسه که بیشتر میهن پرست هستند از اینکه اکنون جزیی از این حزب شده اند به خود می بالند.
 
یک زن میانسال نیز در همین باره می گوید جبهه ملی فرانسه و نامزد آن در انتخابات ریاست جمهوری، فرانسه ای را می خواهد که در گذشته بوده است. من نیز فرانسه ای را می خواهم که در گذشته وجود داشته است. یک زن دیگر نیز می گوید ما نژاد پرست نیستیم، اما به عنوان مثال همین مهاجرانی که هر روز دسته دسته وارد فرانسه می شوند برای ما مشکل ساز می شوند.
 
ما خودمان کار و مسکن نداریم آنگاه هر روز این تعداد مهاجر وارد کشور می شود و شرایط زندگی را برای ما سخت تر می کنند. این روند باید متوقف شود و جبهه ملی فرانسه و نامزد آن قول داده اند در صورت پیروزی در این انتخابات این کار را انجام دهند. یک مرد جوان نیز می گوید مارین لوپن نامزد مورد علاقه جوانان 18 تا 35 سال است.
 
زیرا به محض آنکه جوانان کانون خانوادگی را ترک می کنند و با مشکلات زندگی مواجه می شوند متوجه می شوند که مارین لوپن بهترین راه کار را برای حل مشکلات آنها ارائه می کند. اما این راهبرد به نظر می رسد هزینه آور باشد.حزب راستگرای افراطی فرانسه به همین خاطر جوانان را برای افزایش آرای خود هدف قرار داده است.
 
حزب جبهه ملی فرانسه که فعالیت های خود را در اینترنت به همین منظور به شدت افزایش داده مدعی است که محبوب ترین حزب نزد جوانان است. نتایج نظر سنجی ها نشان می دهد 25 درصد جوانان در رده سنی 18 تا 30 سالگی در نظر دارند در این دور از انتخابات ریاست جمهوری به مارین لوپن رای دهند.
 
سباستین شنو، یکی از مسئولان برگزار کننده همایش ها و گردهمایی سیاسی و تبلیغاتی مارین لوپن در این باره می گوید جوانان نخستین گروه جمعیتی در کشور هستند که از سیاست هایی که تاکنون در دولت های فرانسه به اجرا گذاشته شده است متاثر شده اند. چون اینها هستند که همیشه با مشکل بیکاری مواجه اند،اینها هستند که از نظر زندگی در شرایط نامساعدی اند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار