کرمانشاه؛

کشف 126 رأس دام سرقتی از یک باند دو نفره

126 رأس دام سرقتی از یک باند دو نفره در شهرستان سرپل ذهاب کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئيس پليس آگاهی استان از کشف 126 رأس دام سرقتی از یک باند دو نفره سرقت در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.
سرهنگ "محمدرضا اميری"گفت: در پی وقوع چندين مورد سرقت احشام در سطح روستاهای شهرستان سرپل ذهاب از توابع استان كرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور كار پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت.                                                                        
وی افزود: با انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که دو تن از سارقان سابقه دار در قالب باند اقدام به سرقت احشام در شهرستان سرپل ذهاب کرده اند، که پس از شناسايی مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضائی اعضای باند سرقت طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه  سرکرده باند به جرم سرقت مسلحانه، در یکی از زندان های استان البرز دوران محکومیت خود را سپری می کند، گفت: متهمان در بازجویی های  پلیس آگاهی به انجام 9 مورد سرقت احشام در سطح روستاهای اطراف شهرستان سرپل ذهاب اعتراف کردند که در ادامه محل های سرقت بازسازی و تمامی مالباختگان شناسايی شد ند.  
سرهنگ امیری همچنین به شناسایی و دستگیری یک مالخر اشاره کرد و گفت:  متهمان این پرونده پس از تکمیل تحقيقات به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار