سارق مسلح حین تعقیب و گریز جان باخت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، گفت: سارق مسلحی حین تعقیب و گریز پلیس به دلیل استعمال موادمخدر و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، جان خود را از دست داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ محمدرضا آمویی گفت: شامگاه گذشته در پی تماس شهروندان کنگاوری با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد زورگیری با سلاح گرم، عوامل انتظامی شهرستان بلافاصله وارد عمل شدند .
 
وی افزود: تمامی واحدهای تابعه و گشت‌های انتظامی و نیز عوامل یگان امداد به محض دریافت خبر در مسیرهای خروجی شهر مستقر شدند تا سارق پیش از خروج از شهرستان دستگیر شود .
 
این مقام انتظامی ادامه داد: اين سارق حرفه‌ای مسلح با مشاهده خودروهای پلیس، با خاموش کردن چراغ‌های خودروی خود، با سرعت بسیار بالایی در خلاف جهت تردد خودروها تغییر مسیر داد و اقدام به فرار کرد .
 
آمویی گفت: متهم به دلیل عدم تمرکز حواس ناشی از استعمال موادمخدر، در گردنه کجاوه شکن حوالی پاسگاه عزیزآباد از جاده منحرف شد و پس از واژگونی خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرد .
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی از خودروی سرقتی یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه، مقادیری موادمخدر از نوع هرویین و شیشه و کارت شناسایی سارق کشف شد، همچنین طی استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متوفی چندین مورد سابقه سرقت و شرارت داشته است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خدارو شکر.به درک واصل شد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۵:۵۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
خداروشکر
آخرین اخبار