کرمانشاه؛

کشف بیش از دو میلیارد ریال اموال مسروقه از یک باند سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند چهار نفره سرقت مغازه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند چهار نفره سرقت مغازه خبر داد و گفت: ارزش اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه متهمان، دو میلیارد و 360 میلیون ریال است.

 سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار کرد: به دنبال افزايش سرقت مغازه در حوزه غربي شهر کرمانشاه طی ماه هاي گذشته و ارجاع پرونده هاي متشكله به پايگاه آگاهي غرب، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالی در دستور كار كارآگاهان مبارزه با سرقت اين پايگاه قرار گرفت.
وي افزود: با انجام تحقيقات همه جانبه و فني یک نفر سارق سابقه دار در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پايگاه آگاهي غرب كرمانشاه منتقل شد.
این مقام انتظامی تصريح كرد: متهم در بازجویی های پلیسی به 21 مورد سرقت مغازه و چهار مورد سرقت منزل در کرمانشاه با همدستي سه نفر ديگر اعتراف کرد که با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان، با دستور مقام قضائی دیگر اعضای باند نیز در نقاط مختلف كرمانشاه دستگير شدند.
سرهنگ مرزبانی با اشاره به اینکه اعضای باند در بازجویی های علمی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده اند، افزود: ارزش اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه متهمان دو میلیارد و 360 میلیون ریال برآورد و تمامی مالباختگان در این زمینه شناسایی شده اند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار