کرمانشاه؛

طرح 48 ساعته مقابله با سرقت منجر به دستگیری 15 سارق شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 15 سارق و کشف 47 مورد انواع سرقت در طرح 48 ساعته مبارزه با سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: پر تردد شدن محل های خرید در ایام پایانی سال سبب شده که افراد سود جو و بزه کار خصوصاً سارقان از این فرصت سوء استفاده کرده و بعضاً از بی توجهی شهروندان برای نیات پلید خود استفاده کنند، لذا این موارد باعث شد که پلیس با حساسیت بیشتری عمل کند و با اجرای طرح 48 ساعته مقابله با سرقت موفق به دستگیری 15 سارق و کشف 47 مورد انواع سرقت شود.
وی افزود: کشف چهار مورد سرقت اماکن خصوصی و منزل، 12 مورد خودرو سرقتی، 28 مورد سرقت لوازم و قطعات خودرو از جمله این کشفیات بوده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس شهرستان طی 48 ساعت گذشته در طرح جمع آوری معتادان به منظور مقابله با سرقت با تمام توان وارد شد و با بررسی و تجزیه و تحلیل ساعات پیک شلوغی بازار و محلات پر تردد در عملیاتی غافلگیرانه اقدام به استقرار پاس های پیاده و خودرویی به صورت محسوس و نامحسوس کرد و توانست در این طرح عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
سرهنگ شیرزادی ادامه داد: در این راستا کلانتری 25 دولت آباد موفق به دستگیری یک نفر سارق حرفه ای با 12 مورد کشف، کلانتری 13 یک نفر و کلانتری 15 دو نفر سارق حرفه ای شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز حتما به هشدار های پلیسی توجه نمایند و از رها کردن خودرو در محلات پرت خودداری کنند، همچنین از گذاشتن کالا های خریدداری شده  و کیف و ساک دستی در داخل خودرو در معرض دید خصوصاً در این ایام پایانی سال بپرهیزند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.