کرمانشاه؛

انهدام دو باند سرقت توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام دو باند سرقت منزل و کابل های شبکه برق خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام دو باند سرقت منزل و کابل های شبکه برق خبر داد و گفت: شش سارق در این زمینه به مراجع قضائی معرفی شده اند.
 سرهنگ "محمدرضا اميري" در تشريح اين خبر گفت: در پی دریافت پرونده هایی مبنی بر وقوع چندین سرقت منزل، عوامل پلیس آگاهی جهت شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند.
وی افزود: کنترل دوربین های مدار بسته منجر به شناسایی یکی از سارقان شد و پس از اقدامات اطلاعاتی و یافتن محل اختفای وی، با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به بزه انتسابی و ارتکاب سرقت ها با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد و با گسترش دامنه تخقیقات، مخفیگاه دیگر متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی دو عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: این باند سه نفره سرقت پس از اعتراف به سرقت از 23 منزل مسکونی در کرمانشاه، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه اظهار کرد: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک باند سه نفره سرقت کابل های شبکه برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پايگاه غرب پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وی افزود: با کار اطلاعاتي و تحقيقات گسترده سارقان در يكي از محلات شهر کرمانشاه شناسايي و با رصد مسير تردد آنها و با هماهنگي قضائي، تمامی اعضای باند دستگیر شدند و بخشی از اموال مسروقه نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان که پیش از این نیز چندین مورد سابقه ارتکاب سرقت را در سوابق کیفری خود به ثبت رسانده بودند، در بازجویی های پلیس به 9 مورد سرقت اعتراف کردند، لذا با دعوت از نماينده حقوقي شرکت برق و با راهنمايي متهمان محل هاي سرقت بازسازي و به تائيد نماينده شرکت مذکور رسيد.
سرهنگ اميري خاطر نشان كرد: در ادامه تحقيقات یک نفر مالخر نیز شناسایی شد و پس از دستگیری به همراه دیگر متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار