مشهد؛

نمایشگاه مشهد دوست داشتنی نقش مهمی در معرفی تاریخ و هویت مردم مشهد دارد

نمایشگاه مشهد دوست داشتنی می تواند نقش بسیار مهمی را در معرفی تاریخ و هویت مردم مشهد در سالی که این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است ایفا کند.

نمایشگاه مشهد دوست داشتنی نقش مهمی در معرفی تاریخ و هویت مردم مشهد داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در حاشیه ی بازدید از شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی گفت: سبک زندگی ایرانیان و علی الخصوص مردم مشهد به خوبی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی به آن پرداخته شده است.
حسنیی گفت: بازسازی برخی از وقایع تاریخی شهر مشهد یکی دیگر از بخش هایی است که در شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی  به نمایش در آمده است و به خوبی بیانگر وقایع شهر مشهد می باشد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به قشر خاصی ارتباط ندارد، افزود: قطعا شهرک تاریخی به دلیل ظرفیت های بسیار زیادی که در اختیار دارد توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: سبک تاریخی گذشته شهر مشهد می تواند برای هر  قشر و نسلی جذابیت های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.
حسینی گفت: بازسازی فضای پیش از انقلاب نیز به شکل مطلوبی در شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی انجام شده است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۹ ۰۶ تير ۱۳۹۶
سلام
به همه دوستان
Iran (Islamic Republic of)
جلال گلمکانی
۲۰:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
شبکه خراسان اینجارونشون میده لطفأبگین ادرسو بزارن همه به اینترنت دسرسی ندارن ممنون ازنمایشگاهتون
آخرین اخبار