افزایش 18 درصدی تردد خودروها در جاده های استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افزایش 18 درصدی تردد نوروزی خودروها در جاده های استان بوشهر خبر داد.

افزایش 18 درصدی تردد خودروها در جاده های استان بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا علم با اشاره به افزایش 10 درصدی خودروهای ورودی و 18 درصدی تردد خودروها در جاده های مختلف، اظهار داشت: همچنین براساس این آمار تردد در بیشتر شهرهای استان بوشهر در محورهای مختلف شمالی و جنوبی انجام شده است.

وی افزایش تردد در محورهای شمال به جنوب استان در تعطیلات نوروزی را اینگونه شرح داد: از آغاز طرح نوروزی تا 14 فروردین راههای ارتباطی خوزستان - دیلم 19 و فیروزآباد - جم 16 درصد افزایش بار ترافیک و جاده ورودی کنارتخته - دالکی نیز از لحاظ ترافیکی 11- درصد را نشان می دهد.

علم، با اشاره به افزایش تردد در محور عسلویه - کنگان به میزان 19 درصد گفت: محور خروجی دالکی - کنارتخته نیز در تعطیلات نوروزی امسال 27 درصد افزایش داشته است.

وی ضمن تاکید بر جابجایی 86 هزار و 211 مسافر توسط سه هزار و 644 دستگاه اتوبوس و مینی بوس افزود: از این شمار سه هزار و 287 دستگاه اتوبوس کار جابه جایی 71 هزار و 128 مسافر در سفرهای برون استانی، 342 دستگاه اتوبوس و 15 مینی بوس نیز کار جا به جایی 15 هزار و 83 زائر راهیان نور را انجام دادند.
 
وی بیان کرد: پنج خودرو، پنج جرثقیل، 17 گشت ثابت و 27 گشت سیار راهداری در کنار نیروهای پلیس راه در تعطیلات نوروزی در جاده های استان حضور داشتند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.