زنجان؛

20 هزار خانواده زنجانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان گفت: 20 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) زنجان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان صفری در دیدار با نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بخش مردمی کمیته امداد از مهمترین اولویت های کاری این نهاد است.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت های کاری کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی توسعه بخش مردمی این نهاد است.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان با این رویکرد در سال 95 بیش از 119 درصد تحقق برنامه ابلاغی حوزه مرکزی در این بخش را داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سال 95 بیان کرد: کمیته امداد در حوزه معیشت و تامین نیاز های اصلی خانواده های تحت پوشش خود خدمات مختلفی را در طول سال وبر اساس نیاز خانواده ها ارائه می دهد.

صفری اظهار کرد: با هم افزایی و تبدیل نگاه های زنجیره ای و اثر بخش مشکلات نیازمندان رفع خواهد شد.

وی گفت: با اجرای مدل مهندسی فرهنگی شهید مطهری که بر اصول سه گانه تخلیه، تحلیه و تهذیب تاکید دارد در نظر است تا مدیریت و تدبیر منزل در خانواده ها با رعایت اصلاح الگوی مصرف نهادینه شود.

در این دیدار دکتر وقف چی نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش های انجام شده در این نهاد گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال زایی کمیته امداد بسیار اثر بخش و قابل تقدیر است.

وی افزود: کمیته امداد با ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت خیران در کمک به نیازمندان موجب می شود تا عزت نفس و کرامت انسانی این گروه از جامعه حفظ شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران در پایان اظهار کرد: بزرگترین اقدام در سال اقتصاد مقاومتی و مصداق بارز آن افزایش حضور مردم در فرآیند خدمت رسانی به نیازمندان است.

وقف چی در پایان گفت: تحقق شعار سال نیازمند همت همگانی تمامی دستگاه های استان است.



انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.