زنجان؛

ایجاد یک هزار و 990 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از ایجاد یک هزار و 990 طرح اشتغال برای مددجویان تحت پوشش این سازمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری در جمع کارکنان امداد خرم دره با اشاره به این که یکی از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی ایجاد درآمد پایدار برای نیازمندان با رویکرد اشتغال است خاطرنشان کرد: یکی از بسترهای مهم در تحقق شعار سال و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی درک صحیح از آن و ارائه برنامه‌ها و طرح‌های متناسب با آن است.

وی در ادامه افزود: در ایجاد اشتغال برای جامعه هدف باید طرح‌های نو و بدیع و دارای اثربخشی و درآمدزایی بالا مدنظر قرار گیرد.

این مقام مسئول گفت: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ایجاد اشتغال در قالب طرح‌های نوآورانه در استان وجود دارد که نیازمند همت همگانی و عزم و اراده جمعی در این بخش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همچنین افزود: آموزش‌های ارائه‌ شده به جامعه هدف در حوزه اشتغال باید به سمت‌وسوی اشتغال‌زایی هدایت شود.

وی اظهار کرد: آموزش‌های مبتنی بر نیاز و ظرفیت هر منطقه در بالا بردن اثربخشی طرح‌های اشتغال و ایجاد درآمد پایدار بسیار راهگشا است.

صفری در پایان ایجاد مجتمع‌های تولیدی ، خدماتی با مالکیت انفرادی را از برنامه‌های مهم موردنیاز در حوزه اشتغال مددجویان در سال ۹۶ اعلام کرد و گفت :در تلاش هستیم این مجتمع‌ها را به‌عنوان یک اولویت کاری مهم در حوزه اشتغال در تمامی مناطق استان ایجاد نماییم.



انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.