زنجان؛

نام گذاری سال نقشه راه کشور است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : نام‌گذاری سال نقشه راه کشور است که همه ساله توسط مقام معظم رهبری ترسیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری با اشاره به اینکه دشمن درصدد است تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام اقتصادی کشور مردم را مأیوس و ناامید نماید،خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است تا مدل‌های اقتصاد مقاومتی را درست طراحی کنیم تا در مقابل مخاطراتی که در این بخش وجود دارد ایستادگی کرده و موانعی که در مقابل پیشرفت کشور است را از میان برداریم.

این مقام مسئول درادامه بابیان اینکه اگر به اقتصاد مقاومتی توجه نکنیم جامعه در زمینه های مختلف دچار آسیب خواهد شد گفت : اقتصاد مقاومتی یعنی بالا بردن بهره‌وری اداری و در حوزه کارکردی امداد ، ارائه آموزش‌هایی که منجر به بهره‌وری در حوزه اشتغال و تولید خدمت که منجر به توانمندی خانواده‌ها شود.

صفری افزود : در اقتصاد مقاومتی مدیران حرفه ای نیازاست تا در این مسیر از زمان به بهترین شکل استفاده شده و بهره‌وری در کار افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه اگر همت همگانی در این بخش وجود داشته باشد تولید در حوزه اشتغال معنا پیداکرده و اقتصاد خانواده ها تأمین خواهد شد ادامه داد: وظیفه ما این است برنامه هایی را در این خصوص طراحی کرده و با عمق جان آن را پذیرفته و دیگران را به این وادی دعوت نماییم تا اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود .

مدیرکل کمیته امداد با تأکید براینکه اقتصاد مقاومتی مردمی ، اعتقادی و قلبی است نه دستوری و تکلیفی، افزود : نگاه کارکنان در امداد باید از نوع مدیریت جهادی ، نوآورانه و خلاقانه باشد تا از ظرفیت بی نهایت کشور در این بخش به بهترین شکل استفاده گردد.

این مقام مسئول بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اهلیت و ظرفیت هر فرد در امداد و اهلیت یعنی مدیریت جهادی و بسیجی و انقلابی عمل کردن است اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و تدبیر و همت و کار تیمی و کمک به همدیگر و کار همدلانه و مددکارانه این امر محقق خواهد شد .

صفری داشتن تخصص و تعهد در کنار هم را موجب ارائه خدمات اثربخش دانست و مدنظر قرار دادن این موضوع در تمامی فعالیت‌ها را تأکید کرد و گفت: تخصص بدون تعهد، فساد آور و تعهد بدون تخصص، موجب تضییع منابع خواهد شد.

 
 

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.