لطف اله نسب: تیم ملی را در چین همراهی نمی کنم/ نباید از پینگ پنگ بازان توقع بیش از حد داشت

سرمربی تیم ملی تنیس روی میزکشورمان گفت: برگزاری اردوی آماده سازی گروه دیگری از ملی پوشان باعث شد نتوانم تیم ملی برای حضور در رقابت های کشور های اسلامی همراهی کنم.

لطف اله نسب : تیم ملی را در چین همراهی نمی کنم / نباید از تیم ملی توقع بیش از حد داشتجمیل لطف اله نسب سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و کشور های اسلامی گفت: اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا بدون حضور من برگزار شد و مسئولیت تیم ملی برای این مسابقات بر عهده رضا میر الماسی مدیر تیم های ملی بود. زیرا قرار است از شانزدهم همراه با تعداد دیگری از بازیکنان از جمله نوشاد و نیما عالمیان در شهرستان بابل اردوی آماده سازی برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور های اسلامی را آغاز کنیم، به همین دلیل در چین هم مدیر تیم های ملی هدایت بازیکنان را بر عهده خواهد داشت. 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز آقایان کشورمان ، پیش بینی اش از این مسابقات را این گونه عنوان کرد: به غیر از افشین نوروزی و حمید رضا طاهرخانی مابقی بازیکنان تجربه بازی های بین المللی را ندارند و اگر بتوانند خود را در جمع 8 تیم برتر جای دهند کار بزرگی انجام داده اند با این حال من معتقدم که نباید تصور غیر معمول داشت. 

وی درباره رقابت های کشور های اسلامی هم تصریح کرد: بازیکنان با تجربه ای در اختیار داریم و خوشبختانه خود من هم با بازیکنان تمرین می کنم و امیدوارم که نتایج خوبی کسب کنیم. 

لطف اله نسب در پایان و در مورد امکانات شهرستان بابل برای میزبانی اردوی تیم ملی گفت: خودم از نزدیک شاهد امکانات نبودم اما مدیر تیم های ملی پیگیر این ماجرا بوده اند و بعید می دانم که مشکلی به وجود بیاید. 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار