تیم ملی تنیس روی میز راهی چین می شود /غیبت سرمربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان فردا شب راهی چین می شود تا در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شود.

تیم ملی تنیس روی میز راهی چین می شود /غیبت سرمربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیابه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان در بخش آقایان و بانوان فردا شب برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، راهی چین می شود. 

افشین نوروزی، حمید رضا طاهر خانی، میعاد لطفی ، محمد علی روئین تن و امین احمدیان ترکیب تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در بخش آقایان برای حضور در این رقابت ها تشکیل می دهند. 

اما نکته جالب در تیم ملی آقایان حاضر نشدن جمیل لطف اله نسب در تمرینات این تیم بود همچنین قرار نیست تا سرمربی تیم ملی همراه با بازیکنان خود راهی چین شود.

مسئولیت برگزاری اردوی آماده سازی ملی پوشان و هدایت آن ها این بار بر عهده رضا میر الماسی مدیر تیم های ملی است زیرا قرار است تا سرمربی تیم ملی همراه با دیگر ملی پوشان از جمله نیما و نوشاد عالمیان در شهرستان بابل اردوی تدارکاتی برگزار کنند تا این بازیکنان آماده حضور در رقابت های قهرمانی کشور های اسلامی شوند. 

ندا شهسواری، مهشید اشتری،  صبا صفری،  مریم صامت و فاطمه جمالی فر هم ترکیب تیم ملی بانوان را برای حضور در این رقابت ها تشکیل می دهند که باهدایت سرمربی خود یعنی فاطمه کیوانی راهی این مسابقات می شوند. 

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از 20 فروردین به میزبانی چین آغاز می شود. 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار