میر الماسی: هدایت تیم ملی را در چین بر عهده دارم / تمرینات خوبی برگزار کردیم

مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: هدایت تیم ملی تنیس روی میز آقایان در مسابقات قهرمانی آسیا را بر عهده خواهم داشت و سرمربی تیم ملی در این مسابقات تیم را در این مسابقات همراهی نمی کند .

میر الماسی: هدایت تیم ملی را  در چین بر عهده دارم / تمرینات خوبی برگزار کردیمرضا میر الماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص اعزام تیم‌های ملی تنیس روی میز در بخش بانوان و آقایان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت:قرار است فردا شب راهی چین شویم و پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا چند روزی به تمرین بپردازیم. خوشبختانه بازیکنان وضعیت خوبی دارند و تمرینات خوبی انجام داده اند. 

وی در مورد غیبت جمیل لطف اله نسب سرمربی تیم ملی در این مسابقات عنوان کرد: 
لطف اله نسب در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی از جمله نیما و نوشاد عالمیان قرار است در شهرستان بابل اردوی آماده سازی برای حضور در رقابت‌های کشور‌های اسلامی را برگزار کند و به همین دلیل از ابتدا مسئولیت برگزاری این اردو و همراهی بازیکنان در چین بر عهده من گذاشته شد. 

مدیر تیم‌های ملی در پایان و در مورد اردو‌های ملی پوشان بیان داشت: ندا شهسواری، مهشید اشتری، صبا صفری، مریم صامت و فاطمه جمالی فر در بخش بانوان و افشین نوروزی، حمید رضا طاهر خانی، میعاد لطفی، محمد علی روئین تن و امین احمدیان در بخش آقایان از ۵ فروردین در آکادمی تنیس روی میز در اردوی آماده سازی به سر می‌بردند و دیگر ملی پوشان در بخش آقایان هم قرار است از ۱۶ فروردین اردوی دیگری را در شهرستان بابل آغازم می‌کنند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار