بذرپاش در نشست کمیته اقشار جبهه مردمی:

سیستم به نشاط جوانان در کنار تجربه بزرگان احتیاج دارد/ وحدت شرط لازم برای پیروزی است اما کافی نیست

نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری ٩٦ گفت: قطعا در این سیستم خسته لازم است جوان گرایی شود و سیستم به نشاط جوانان در کنار تجربه بزرگان احتیاج دارد.

سیستم به نشاط جوانان در کنار تجربه بزرگان احتیاج دارد
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان٬ مهرداد بذرپاش، نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری ٩٦ در نشست کمیته اقشار جبهه مردمی انقلاب اسلامی که عصر امروز 14 فروردین در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه مشکل امروز جمهوری اسلامی حمله آمریکا، داعش، تهدیدهای کشورهای منطقه ای یا حتی دعواهای ساختگی درونی نیست اظهار داشت: اصلی ترین معضل و تهدید این است که مردم به خصوص جوانان به این برداشت برسند که جمهوری اسلامی دیگر نمی تواند پاسخ درخوری به نیازهای آنها بدهد.

وی افزود: اگر در این پاسخ تاخیر زمانی داشته باشیم، دیگر نمی توانیم بر مشکلات فائق شویم. یعنی دیگر مردم نمی پذیرند.

بذرپاش با اشاره به انتخابات 92 گفت: جناح مقابل در انتخابات 92 گزاره شرطی در جامعه ایجاد کرد یعنی بستر ایجاد کرد مبنی بر اینکه همه تحریم ها و مشکلات از هسته ای نشات می گیرد.

وی ادامه داد: ما ابتدا باید بستر را فراهم کنیم تا شعارهایمان ضمیر خود را پیدا کند. مردم در سال 92 به فردی رای دادند تا بتواند خوب مذاکره کند و اقتصاد را از حالت فشل دربیاورد.

بذرپاش در ادامه با اشاره به مشکل قاچاق در کشور گفت: ما ریگی را از آسمان روی زمین نشاندیم پس چطور بعد از آمدن و رفتن این همه دولت، مجلس و مسئول، 65 تا 70 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق از مرزهای کشورمان رد می شود؟ بعد می‌گوییم ریشه معضل بیکاری از کجاست؟

نماینده درباره طرح ایده "مشاوران جوان" از سوی وی گفت: باید فضا را برای ایده و آدم جدید باز کنیم. یکی به من می‌گفت چطور در 28 سالگی مدیر سایپا شدی؟ من گفتم اول انقلاب در 25 سالگی وزیر می شدند. آقای زنگنه و نعمت زاده اول انقلاب وزیر بودند، الان هم وزیر هستند. آیا اول انقلاب بهتر بودند یا الان؟

بذرپاش با بیان اینکه مشکل ما در جابه جایی افراد نیست گفت: اگر بتوانیم انقلاب را در ساختارها انجام دهیم، جهش می کنیم، ده ها دولت و مجلس عوض شده اند اما اگر برای ساختارها فکر درخوری نشود و فکرها تغییر نکند، به جایی نخواهیم رسید.

وی با بیان اینکه وحدت شرط لازم برای پیروزی است اما کافی نیست گفت: اگر پاسخ معتبری برای جامعه نداشته باشیم و نتوانیم گفتمان سازی کنیم و مردم را با خود همراه کنیم، صبح تا شب هم با یکدیگر بنشینیم و عکس یادگاری بگیریم، پیروز نخواهیم شد.
 
بذرپاش خاطر نشان کرد: قطعا در این سیستم خسته لازم است جوان گرایی شود و سیستم به نشاط جوانان در کنار تجربه بزرگان احتیاج دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار