فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت از روحانی خودکشی سیاسی است/ کاهش شدید سقف آرای رئیس جمهور

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: اصلاح‌طلبان نباید همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روحانی بگذارند و حمایت صد در صد از وی خودکشی سیاسی است.

خمحمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با معرفی کاندیدای در سایه کنار روحانی اظهار داشت: ورود چند کاندیدا کنار روحانی اقدام مثبتی است،‌ اما این کاندیداها را نباید دولت وارد انتخابات کند، بلکه آنان خود باید حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید همه اتفاق‌های آینده را پیش‌بینی کرد، ادامه داد: از آنجایی که احتمال دارد برای روحانی در میانه کار هر اتفاقی بیفتد، وی باید کاندیدای ضربه‌گیر زیادی داشته باشد.

فومنی با بیان اینکه محبوبیت روحانی در سطح جامعه بسیار کاهش یافته است، تصریح کرد: روحانی یا باید دوباره برای جلب محبوبیتش تلاش کند یا آنکه باید کاندیداهای پوششی بتوانند محبوبیت لازم را کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه سقف آرای روحانی در حال حاضر بسیار پایین است، بیان داشت: وضعیت به گونه‌ای است که ما برای آینده روحانی احساس خطر می‌کنیم چرا که اصولگرایان بسیج شده‌اند و اگر در انتخابات به روحانی کمک نشود، قطعا شکست می‌خورد.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نباید همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روحانی بگذارند، افزود: حمایت صد در صد از روحانی خودکشی سیاسی است و اصلاح‌طلبان نباید خودکشی سیاسی کنند، بلکه باید افراد دیگری هم وارد انتخابات شوند که اگر روحانی نتوانست وارد صحنه شود یا آنکه آرا را جلب کند، حداقل بتوانیم به دور دوم برویم.

فومنی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده باید یک فرمول مهم را در نظر بگیرند، اظهار داشت: ما باید ببینیم که در لحظه آخر محبوبیت روحانی بیشتر است یا دیگر کاندیداهای جریان اصلاحات و بعد از ارزیابی این مسئله باید همه به نفع نامزدی که محبوب‌تر و رأی‌آورتر است کنار بروند.

وی تاکید کرد: اگر امکان رأی‌آوری یکی دیگر از کاندیداهای اصلاحات بیشتر باشد روحانی هم باید به نفع وی کنار گیری کند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به عملکرد نامطلوب کابینه دولت یازدهم خاطر نشان کرد: ارتباط رسانه‌ای، مردمی دولت و شخص رئیس جمهور هم در وضعیت خوبی نیست و روحانی در بالا نشسته و متاسفانه مردم نمی‌توانند به راحتی به وی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
روحانی 1400
Iraq
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
جناب فومنی آقای حسن روحانی اصلا محبوبیت نداشته که بخواد کم بشه. مردم از روی مصلحت به این آقا رای دادن تا وضعیت بهتر شود ولی ...
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۵:۵۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
خوکشی سیاسی برای چه کسی ؟ سیاسیون یا مردم ! اگر کسی غیر از روحانی بیاید میتواند بهتر باشد؟
آخرین اخبار