میرتاج‌الدینی در جمع خبرنگاران:

نامزدهای نهایی جبهه متعهد شده‌اند که به نفع نامزد نهایی کنار بروند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: نامزدهایی نهایی جبهه مردمی متعهد شدند که به نفع نامزد نهایی کنار روند.

نامزدهای نهایی جبهه متعهد شده‌اند که به نفع نامزد نهایی کنار بروند
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان٬ حجت السلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی٬ عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حاشیه نشست اقشار این جبهه در محل سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص مکانیزم جبهه مردمی و میزان تبعیت از این مکانیزم٬ اظهار داشت: مکانیزم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دقیق‌ترین مکانیزمی است که در پیش گرفته شده٬ چرا که از یک‌سو مشارکت بدنه جریان انقلابی را تامین کرده و از سوی دیگر به کاندیدای مطرح مجموعه اجازه میدان داده است تا خود را مطرح کند.

وی افزود: در مرحله اول ۲۲ نفر کاندیدا وجود داشت که پس از رای گیری ۱۰ نفر انتخاب شدند و در مرحله بعدی نیز طی مراحلی در روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۰ کاندیدا برنامه خود را در مجمع ۳ هزار نفری ارائه می‌دهند که پس از رای گیری ۵ نفر انتخاب شده و ثبت نام خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: پس کسانی که در جبهه حضور دارند این تعهد را پذیرفته اند که اگر کاندیدای نهایی نبودند به نفع کاندیدای نهایی کنار روند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حضور مستقل احمدی‌نژاد چالشی برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است؟ عنوان داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک جمع فراگیر است و با اصولی که اعلام کرده بالاتر از همه حرکات انفرادی است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: احمدی نژاد طی بیانیه ای اعلام کرد در انتخاب شرکت نمی کند و من نیز نظر خود را به وی اعلام کرده ام.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار