حلالی:

بازیکنان پرسپولیس عطش قهرمانی ندارند/سرنوشت قهرمانی در هفته بیست و ششم مشخص می شود/ برانکو به رضاییان اعتماد ندارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم پرسپولیس، از عطش کافی برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار نیستند.

حلالی: بازیکنان پرسپولیس عطش قهرمانی ندارند/کی روش فوق العاده خوش شانس است/ برانکو به رضاییان اعتماد ندارداسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شکست یک بر صفر تیم پرسپولیس از تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم نفت آبادان برای ماندن در لیگ برتر حساب ویژه ای برای کسب سه امتیاز این دیدار باز کرده بود، ضمن اینکه حضور تماشاگران پرشور آبادانی در ورزشگاه شرایط را برای شاگردان برانکو سخت تر کرد.

وی افزود: با توجه به شکست پرسپولیس مقابل تیم های الریان قطر و نفت آبادان به نظر می رسد بازیکنان این تیم مانند دیدارهای ابتدای فصل، دیگر از عطش کافی برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار نیستند و از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده اند که این مشکل باید هر چه سریعتر برطرف شود.

حلالی ادامه داد: البته این شرایط برای تیم پرسپولیس کاملا طبیعی است و این تیم هنوز دچار بحران نشده است، امیدوارم در دیدار روز چهارشنبه سرخپوشان برابر تیم پیکان شاهد برد پرسپولیس باشیم.

کارشناس فوتبال همچنین در مورد سرنوشت قهرمانی لیگ شانزدهم گفت: به نظر من سرنوشت قهرمانی در هفته بیست و ششم لیگ تعیین می شود، اگر تیم پرسپولیس بتواند برابر پیکان به پیروزی دست یابد شانس سایر تیم ها برای قهرمانی بسیار کاهش می یابد و تقریبا باید پرسپولیس را قهرمان لیگ بدانیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره احتمال بازگشت رامین رضاییان به این تیم عنوان کرد: عدم همخوانی تفکرات تاکتیکی برانکو و رضاییان کاملا مشهود است و سرمربی پرسپولیس به دلیل برخی بی انضباطی ها نسبت به وی بی اعتماد شده است. رضاییان نیز مجبور است از این پس فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه دهد، امیدوارم او از تجربه اشتباهات خود در فصل جاری درس بگیرد و در تیم آینده اش موفق باشد.

وی با اشاره به پیروزی تیم ملی کشورمان برابر تیم های ملی قطر و چین تصریح کرد: در این 2 بازی تیم ملی ایران از لحاظ کیفیت فنی انتظارات کارشناسان را برآورده نکرد و بازی های زیبا و تماشاگرپسندی به نمایش نگذاشت و تنها به فکر این بود که با کسب سه امتیاز و حداقل گل زده زمین بازی را ترک کند.

*کی روش فوق العاده خوش شانس است

حلالی افزود: در چند بازی گذشته تیم ملی، ثابت شد که کارلوس کی روش مربی فوق العاده خوش شانسی است، در دیدار رفت مقابل قطر که در ورزشگاه آزادی برگزار شد تیم ملی با گل های دقایق پایانی جهانبخش و قوچان نژاد که با اشتباه مهلک دروازه بان حریف رقم خورد، با اقبال فراوان توانست به پیروزی دست یابد. چنین وقایعی در فوتبال به ندرت اتفاق می افتد اما خوشبختانه تیم ملی کشورمان تاکنون از اتفاقات نادر فوتبال و شانس زیاد خود سود برده است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار