اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کمیته استیناف

سرخپوشان پایتخت قصد دارند به تصمیم کمیته استیناف بابت برگزاری بازی با صنعت نفت آبادان با حضور تماشاگر اعتراض کنند.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کمیته استینافبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاگردان برانکو امروز برابر تیم صنعت نفت آبادان شکست خوردند و سومین باخت خود را در لیگ برتر تجربه کردند. 

نکته قابل توجه این بود که بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود اما کمیته استیناف در روز بازی تصمیم گرفت که رای به برگزاری بازی با حضور تماشاگر بدهد.

همین موضوع باعث اعتراض و بیانیه نوشتن باشگاه پرسپولیس شد چرا که هواداران آبادانی برای بازیکنان پرسپولیس قبل و بعد از بازی مشکلاتی به وجود آوردند و حتی سرخپوشان پایتخت بعد از 90 دقیقه توانستند از رختکن بیرون آمده و از ورشگاه خارج شوند.

محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس  بعد از باخت مقابل صنعت نفت آبادان گفت: مبه طور حتم  اعتراض خود را نسبت به برگزاری بازی با حضور تماشاگر به کمیته استیناف اعلام می‌کنیم.ما نمی‌دانیم به چه صورت  کمیته استیناف رأی خود را نسبت به حضور تماشاگران تغییر داده است. در شب جلسه به یک دفعه تلفن زنگ خورده و صالحی رئیس کمیته استیناف گفته که حضور تماشاگران در بازی نفت با توجه به رأی این کمیته آزاد است.

خوردبین بیان کرد: در این تصمیم عجولانه برای ما مشکلات زیادی به وجود آورده چون در این تصمیم ما خسارت  زیادی متحمل شدیم و به طور حتم به این رأی کمیته استیناف اعتراض می کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای تیم به علت تجمع هوادارن آبادانی مقابل ورزشگاه حدود 90 دقیقه  در رختکن حبس بودند و بعد از آن با اسکورت پلیس توانستیم سوار اتوبوس شده و ورزشگاه را ترک کنیم. مسئولان باید جوابگوی این بی نظمی باشند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا جلالی
۲۲:۰۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
واقعا اگه تماشاگران پرسپولیس یا استقلال بودند بخشیده می شدند؟!!!!!!جای مربی مثل قلعه نویی در پرسپولیس خالیه همه رو رسوا کنه
آخرین اخبار