آمار جالب بیرانوند در پرسپولیس و تیم ملی

دروازه بان اول این روز های تیم ملی و پرسپولیس آمار جالبی را برای خود رقم زده است.

آمار جالب بیرانوند در پرسپولیس و تیم ملیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛علیرضا بیرانوند دروازه بان نخست این روز های تیم ملی فوتبال و پرسپولیس آمار جالب توجه و عجیبی را برای خودش به ثبت رسانده است. 

بیرانوند که در تیم نفت مهار های فوق العادهای انجام می داد در ابتدای لیگ شانزدهم به سرعت مورد توجه مسئولان پرسپولیس قرار گرفت و راهی این تیم شد تا به دروازه بان نخست تبدیل شود. 

وی تاکنون و در 25 بازی اخیر خود با  پرسپولیس در لیگ برتر تنها 10 گل دریافت کرده که نشان از قدرت بالای خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس دارد . 

همچنین بیرانوند در 7 بازی گذشته در تیم ملی هنوز گلی را دریافت نکرده است تا رکورد منحصر به فردی را برای خود ثبت کند با این حال آمار او در تیم ملی و پرسپولیس کمی با هم متفاوت است . 

دروازه بان نخست این روز های تیم ملی اگرچه در 7 بازی اخیر خود در تیم ملی گلی نخورده اما در پرسپولیس کاملا متفاوت عمل کرده است . بیرانوند با تک گلی که روز گذشته در مقابل نفت آبادان دریافت کرد موفق شد آمار 6 گل خورده در 5 بازی اخیر را در مجموع بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای خود به ثبت برساند.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
جانمی مرد روزگار
آخرین اخبار