جودو جایزه بزرگ تفلیس؛

حذف جودوکاران یکی پس از دیگری/ پایان کار ایران با تک برنز ملایی

روز سوم و پایانی مسابقات جایزه بزرگ گرجستان با شکست و حذف هر چهار نماینده کشورمان همراه بود تا پرونده تیم ملی جودو ایران در تفلیس با تک برنز ملایی بسته شود.

حذف جودوکاران یکی پس از دیگری/ پایان کار ایران با تک برنز ملاییبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای جودو جایزه بزرگ تفلیس از روز یازدهم فروردین آغاز شد و امروز با برگزاری اوزان ۹۰ - و ۱۰۰ - و ۱۰۰ + کیلوگرم به پایان میرسد این در حالی است که با شکست چهار نماینده تیم ملی در همان دور نخست در روز سوم پرونده تیم ملی خیلی زود در این رقابت‌ها بسته شد. در ادامه روز سوم و پایانی این رقابت‌ها حامد رشیدی در وزن ۹۰ - کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با شکست مقابل «پیتر» از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در همین وزن وحید نوری پس از شکست دادن حریف گرجستانی به «اوشانگی» از گرجستان باخت و حذف شد.

در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم رضا رضایی در همان دور اول به «اونیس» گرجستانی باخت و حذف شد.

در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم جعفر پهلوان آخرین نماینده کشورمان هم در همان دور نخست به نماینده گرجستان باخت و به سرنوشت دیگر هم تیمی هایش پیوست و زودهنگام با رقابت‌ها خداحافظی کرد.

در روز دوم مسابقات هم بریمانلو و رسولی حذف شدند و در روز اول این مسابقات هم محمد عباس نژاد و نوری زاده هم حذف شده بودند تا پرونده تیم ملی جودو ایران تک مدال برنز مرد برنزی جودو بسته شود.

ملی پوشان از فردا در کمپ تمرینی مشترک که در همین کشور برگزار میشود شرکت خواهند کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۱۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
یکی نیست بگه آقای دکتر درخشان شما در مسابقات جودو که برگزار میشه مسئول سایز گرفتن جودو هستی شما رو چه به ریاست فدراسیونی؟؟؟!!!؟؟؟؟
آخرین اخبار