جودو جایزه بزرگ تفلیس؛

نوری زاده هم ضربه فنی شد/ مرد برنزی جودو فردا به روی تاتامی می‌رود

مسابقات جایزه بزرگ جودو در گرجستان از صبح امروز با مبارزه جودوکاران اوزان ۶۰ - و ۶۶ - کیلوگرم آغاز شد که هر دو نماینده کشورمان حذف شدند.

نوری زاده هم ضربه فنی شد/ مرد برنزی جودو فردا به روی تاتامی می‌رود.به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات گرند پریکس گرجستان از صبح امروز در تفلیس آغاز شد که جودوکاران دو وزن ۶۰ - و ۶۶ - کیلوگرم به روی تاتامی رفتند.


در وزن ۶۶ - کیلوگرم قاسم نوری زاده در گروه (C) جدول وزن ۶۶ - کیلوگرم قرار گرفت. وی با جودوکارانی از اکراین، مغولستان، گرجستان، پرتقال، ازبکستان و آذربایجان هم گروه شد که در دور نخست مقابل «اینویاتف» ازبکستانی به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد.
نوری زاده در این دور به مصاف «اورخان» آذربایجانی رفت، ولی کمتر از یک دقیقه و سی ثانیه ایپون شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. پیش از او هم محمد عباس نژاد با قبول شکست مقابل جودوکاری از مغولستان خیلی زود از دور رقابت‌ها حذف شده بود.

فردا و در روز دوم این رقابت‌ها در وزن ۷۳ - کیلوگرم بریمانلو در دور نخست باید به مصاف جودوکاری از کشور گرجستان برود که در صورت پیروزی جودوکار ازبکستانی را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۸۱ - کیلوگرم هم فردا دو نماینده خواهیم داشت. سبحان رسولی در دور اول باید با جودوکار گرجستانی مبارزه کند که در صورت پیروزی حریف ازبکستانی را پیش رو دارد، اما سعید ملایی مرد برنزی جودو و امید مدال تیم ملی کشورمان دور نخست استراحت میکند و دور دوم باید به مصاف برنده مبارزه جودوکارانی از گرجستان و ازبکستان برود.

مسابقات گرند پریکس تفلیس از امروز آغاز شده و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت و تیم ملی جودو کشورمان با ده جودوکار در این رقابت‌ها حضور دارد و پس از پایان این مسابقات ملی پوشان در کمپ تمرینی مشترک که در این کشور برگزار میشود شرکت خواهند کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار