جودو جایزه بزرگ تفلیس؛

بریمانلو هم باخت و حذف شد/ ملایی راهی دور سوم شد

در روز دوم از مسابقات جودو گرند پریکس تفلیس بریمانلو نماینده وزن ۷۳ -کیلوگرم کشورمان مقابل جودوکار ازبک شکست را پذیرفت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بریمانلو هم باخت و حذف شد/ ملایی راهی دور سوم شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابت های جودو جایزه بزرگ گرجستان و در روز دوم جودوکاران اوزان ۷۳ - و ۸۱ - کیلوگرم به روی تاتامی رفتند. 
در وزن ۷۳ - کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو تن‌ها نماینده کشورمان در این وزن در مبارزه نخست نماینده کشور میزبان را از پیش رو برداشت.
 محمدی در مبارزه دوم با حریفی از ازبکستان پیکار کرد و در پایان چهار دقیقه تلاش نتوانست مقابل حریفش پیروز شود و از ادامه رقابت‌ها باز ماند.

پیش از او هم در وزن ۸۱ - کیلوگرم سبحان رسولی در دور نخست به مصاف «آمباکو» از گرجستان رفت و با یک امتیاز وازاری شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.

سعید ملایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم به مصاف «کبا» از گرجستان رفت و توانست در وقت طلایی حریف خود را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود. ملایی در این دور باید به مصاف «عزیز» از قزاقستان برود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار