حسینی: می‌خواهم دروازه استقلال را بیمه کنم

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پس از دوران مهدی رحمتی می‌خواهم دروازه استقلال را بیمه کنم.

حسینی: می‌خواهم دروازه استقلال را بیمه کنمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید حسین حسینی درباره برتری استقلال مقابل فولاد گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و نخستین بازی سال 96 را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. همچنین در اولین بازی‌ام در این سال، توانستم کلین‌شیت انجام بدهم و به همین دلیل خدا را شکر می کنم.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند جای رحمتی را در استقلال بگیرد یا خیر، بیان کرد: نباید بگویم می‌خواهم جای رحمتی را پر کنم اما می‌گویم قصد دارم پس از مهدی رحمتی، دروازه استقلال را بیمه کنم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم و امیدوارم هواداران هم مانند همیشه حمایتم کنند.

حسینی درباره واکنش تماشایی خود مقابل ضربه بختیار رحمانی اظهار داشت: با بختیار رفیق صمیمی هستم و ضربه این بازیکن را خوب گرفتم.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه آیا با پایان محرومیت رحمتی مقابل گسترش فولاد، باز هم در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: در مورد این مسائل نظر نمی‌دهم. زمانی هم که بیرون نشسته‌ام، تلاشم را 2 برابر کرده‌ام. هشت بازی برای استقلال انجام داده‌ام و باز هم تاکید می کنم پس از رحمتی می خواهم دروازه این تیم را بیمه کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۶
شرکت بیمه بزن. خخخ
آخرین اخبار