خرمگاه: سبک اخراج منصوریان را تاکنون ندیده بودم/ با درگیری بازیکنان استقلال برخورد می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وارد بحث داوری نمی‌شوم، اما برای نخستین بار بود که می‌دیدم یک مربی به دلیل بیرون آمدن از کنار خط، اخراج می‌شود.

خرمگاه: سبک اخراج منصوریان را تاکنون ندیده بودم/ با درگیری بازیکنان استقلال برخورد می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد خرمگاه در نشست خبری پس از بازی استقلال و فولاد گفت: درگذشت عباس عبدالملکی تسلیت می گویم چراکه جزوی جزوی از ورزش بود. در مورد بازی هم باید بگویم شرایط سختی داشتیم و به دلیل تعطیلات از مسابقات دور بودیم.

وی افزود: نگران بودیم که سبک بازی ما شکل نگیرد اما پس از 20 دقیقه وضعیتمان خوب شد. هرچند  به گل نرسیدیم. می دانستیم فولاد برای دفاع می آید و تلاش می کند در ضد حمله به گل برسد. باز هم خدا را شکر می کنیم که با یک گل به برتری رسیدیم. از حمایت هواداران تشکر می کنم چراکه آن ها همیشه حامی استقلال بوده اند.

خرمگاه درمورد دلیل اخراج منصوریان گفت: اولین بار بود دیدم یک مربی به دلیل اینکه از کنار خط بیرون آمده، اخراج می شود. نمی خواهم وارد بحث داوری شوم اما شخصا نخستین باری بود که چنین صحنه ای را دیدم.

مربی استقلال درباره درگیری 2 بازیکن این تیم بیان کرد: آن صحنه را ندیدم اما همه بازیکنان باید از تفکرات مربی خود پیروی کنند. قطعا این بحث را کنکاش می کنیم و اگر اتفاقی افتاده باشد با آن برخورد می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.