ابراهیمی از استقلال می رود ؟

امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران احتمالا فصل بعد از جمع آبی پوشان جدا می شود.

ابراهیمی از استقلال می رود ؟ / هافبک استقلال، شاید به فکر بازی در خارج از ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛امید ابراهیمی هافبک تیم ملی و استقلال تهران این روز ها از آمادگی خوبی سود می برد و احتمالا علاقه مند است تا پس از سه سال بازی در جمع آبی ها بتواند به خارج از ایران برود و فوتبالش را ادامه دهد.

وی فصل قبل تا آستانه قرارداد با تیم های قطری پیش رفت اما سخت گیری هایی که از سوی لیگ قطر برای جذب بازیکنان ایرانی ایجاد شده بود،مانع شد تا ابراهیمی راهی قطر شود  با  این حال ابراهیمی بعید نیست که بار دیگر به فکر بازی در لیگی غیر از ایران باشد تا مدتی دور از ایران و هیاهو و مشکلات مالی اش باشد و بتواند کمی به زندگی اش سامان بدهد. 

البته ناگفته نماند اگر چه ما در چند سال گذشته توانستیم لژیونر های خوبی داشتیم اما احسان حاج صفی و سجاد شهباز زاده از جمله بازیکنانی بودند که نتوانستند به راحتی در خارج از ایران مشغول شوند و پس از مدتی ناچار به بازگشت به ایران شدند. 

همچنین امید ابراهیمی اگر قصد دارد تا به خارج از ایران برود باید این نکته را در نظر بگیرد که یک انتخاب اشتباه می تواند وی را در آستانه جام جهانی از تیم ملی دور کند. 


انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.