نام فیلم«صداست می ماند» تغییر پیدا کرد

فیلم سینمایی صداست می ماندکه یک کمدی اجتماعی است تغییرنام پیدا کرد.

به گزارش خبرنگارحوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛فیلم سینمایی« صداست می ماند» به نام« سلطان پاپ » تغییر  پیدا کرد.

این فیلم به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکات آماده پخش شد .

این فیلم که یک کمدی اجتماعی با موضوع دوبله و خواننده های زیر زمینی که دارای فضای موزیکال مفرحی  است و به مشکلات چند گروه مختلف هنری می پردازد و سعی دارد به شکل کمدی برخی از مشکلات را آسیب شناسی کند .
در این فیلم شاهد آخرین حضور مرحوم مرتضی احمدی در عرصه هنری هستیم که علاوه بر حضور افتخاری خوانندگی یکی از آهنگهای موزیکال فیلم را هم انجام داده است .

 از نکات دیگر این فیلم حضور برخی از چهره های مطرح کارتونی دهه شصت مانند شیپورچی ،یوگی خرسه ، دارکوب زبله ،روباه مکار ، جیمبو و ... در غالب نقشهای کوتاه است که از دوبلورها و صدا پیشگان قدیمی نقشها  استفاده شده است و همچنین یکی از بخشهای جذاب فیلم  حضور علی انصاریان در نقش روحانی که مسئول صدور مجوز آلبوم خواننده ها در اداره موسیقی است و چالشهای بین این کارکتر و برخی خواننده ها مانند رضا مهاجر و علی شجاعی لحظات طنز ایجاد کرده است .

قرار است فیلم در اردیبهشت امسال اکران شود .

گفتنی است: بازیگران : رضا رویگری، میرطاهر مظلومی ، علی انصاریان ،ثتا صادقی ، تورج نصر ،امیرزریوند ،مختار سائقی ،سیاوش قاسمی، اردشیر کاظمی ، ارمین اقبالی ، علی شجاعی ،رضا مهاجر

 عوامل فیلم : نویسنده و کارگردان سعید چاری،تهیه کننده هادی مشکات ، مجری طرح محمد آزادی مهربانی ، مدیر فیلمبرداری امید رخ افروز ، طراح گریم جنان صدفی ،طراح لباس و صحنه فرحناز نادری و....

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار