اردبیل؛

نیروگاه های CHP در بیله سوار مغان احداث می شود

فرماندار شهرستان بیله سوار از احداث نیروگاه های CHP در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم در جلسه سرمایه گذاری و اشتغال بیله سوار گفت: احداث نیروگاه های CHP یکی از اولویت های اصلی در این شهرستان است و با راه اندازی این نیروگاه ها فرصت سرمایه گذاری منجر به تولید اشتغال و تقویت برق منطقه میسر می شود.

وی افزود: تولید برق همراه با گرما، تولید بخار و سرمایش و استفاده از آن برای بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری در بخش‌های گلخانه‌ای و سردخانه یکی از مزایای این نیروگاه هاست .

فرماندار شهرستان بیله سوار بیان کرد: با تکمیل و احداث این نیروگاه ها علاوه بر برطرف کردن مشکلات نوسانات برق مناطق بیله‌سوار، می‌توان از حرارت تولیدی آن نیروگاه برای کشت‌های گلخانه‌ای نیز استفاده کرده و زمینه‌ساز توسعه بخش گلخانه‌ای در شهرستان شد.

حلیم افزود: حفظ اشتغال موجود و افزایش آن در اولویت کاری مسئولان شهرستان قرار دارد.

وی گفت: در قانون بودجه سال 1396 تسهیلات حمایتی ویژه ای برای بخش تولید و اشتغال پیش بینی شده است.

حلیم گفت: باید نهایت تلاش را برای استفاده از این امکان بوجود آوریم هم چنین واحدهای واجد شرایط شناسایی و به بانک معرفی شوند.

وی افزود: در این شهرستان در بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی و باغی ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری وجود دارد که تلاش خواهیم کرد در این بخش ها رهنمودها و فرمایشات معظم له را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.