یاسوج؛

200هزار زائر به بقاع متبرکه استان مشرف شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت:بیش از 200هزار زائر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون به بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  حجت الاسلام جنتی گفت: از مجموع 245 امامزاده استان،60امامزاده در فصل بهار و تعطیلات نوروزی پذیرای انبوه ارادتمندان است.

وی افزود: این اداره ی کل تدابیر لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی از جمله امکانات اسکان، ایجاد فضای رفاهی و برنامه های فرهنگی اندیشیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  ادامه داد: طرح آرامش بهاری با هدف تقویت بنیه دینی و اجتماعی خانواده ها در سالهای اخیر مورد تاکید قرار دارد.

وی گفت: بخش های مشاوره ی خانواده و ازدواج، ایستگاه همه واقف باشیم و برنامه های جنبی مانند بیان احکام از جمله بخش های مورد توجه در این طرح است.

حجت الاسلام جنتی افزود: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی کارهای عمرانی متعددی همچون ایجاد 30 هزار مترمربع فضای رفاهی از جمله فضای سبز، اقامتگاه و پارکینگ در مجاورت بقاع متبرکه انجام شده است.

وی همچنین از اتمام ساخت دو زائرسرای دیگر خبر داد و ادامه داد: با بهره برداری از این دو زائرسرا تعداد زائرسراهای استان به 7مورد رسید که در مجموع در شبانه روز ظرفیت اقامت 12هزار نفر را دارند.

بگفته ی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از آغاز تعطیلات تاکنون 3هزار نفر به صورت رایگان اسکان داده شدند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.