قزوین؛

توزیع روزانه ۸۰ تن گوشت به بازار

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: گوشت گرم و منجمد مرغ و همچنین گوشت قرمز برای نیمه دوم تعطیلات روزانه به طور متوسط ۸۰ تن وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منوچهر حبیبی افزود: به منظور کنترل قیمت و جلوگیری از کمبود، توزیع مرغ به صورت مرحله به مرحله در حال انجام است و هیچگونه کاستی مرغ در بازار احساس نمی‌شود.
 
توزیع روزانه ۸۰ تن گوشت به بازار
 
وی تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مرغ به اندازه کافی و بیش از نیاز استان، ذخیره سازی شده و هیچگونه جای نگرانی در این زمینه نیست.

معاون اقتصادی استانداری قزوین با بیان اینکه با عرضه مناسب گوشت مرغ هیچگونه مشکلی در ایام عید نوروز به وجود نیامده است، افزود: در نیمه اول تعطیلات نوروزی بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع شد که از این رقم یک هزار تن گوشت گرم و ۲۰۰ تن منجمد بوده است.
 
به گفته حبیبی، گوشت مرغ گرم با قیمت بین ۷۲ تا ۷۶ هزار ریال و منجمد بین ۵۷ تا ۵۹ هزار ریال در فروشگاه‌های عرضه استان توزیع شد.
 
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: حمایت از واحدهای تولیدی استان و رفع مشکلات آن‌ها در دستور کار قرار دارد و در زمینه تحقق این شعار گام‌های اساسی برداشته خواهد شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.