همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

«کوثر» مستندی درباره زندگی خبرنگاری تونسی به همین نام است که مسئولیت کاروان صلح به مقصد سوریه را بر عهده داشت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند «کوثر» در مورد یک خانم خبرنگار تونسی به نام همین نام است که مسئولیت کاروان صلح به سوریه را بر عهده داشته است.

همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

او زمانی در زندگی خود بر سر دو راهی سختی قرار گرفت که انتخاب را برایش دشوار کرد ولی با وجود محیط نامناسب از نظر دینی و فرهنگی و حتی تبلیغات سوء در مورد اسلام، دین الهی را بر اساس فطرت خویش شناخت و حقیقت را دریافت.

همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

در این مستند او روایت زندگی‌اش را بیان می‌کند که به دلیل آزادی در انتخاب مسیرش بر اساس شرافت، طی ادوار مختلف مجبور به استعفا از شبکه‌های مختلف شد و سرانجام مسئولیت کاروانی را به عهده گرفت به نام کاروان صلح که با جمعی از افراد از کشورهای مختلف راهی سوریه شدند.

همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

کوثر مانند بقیه افرادی که خواستار صلح و آرامش بر اساس فطرت انسانی و شرافت شری هستند می‌خواهد به جهانیان بگوید سردمداران حقوق بشر و کسانی که داد از دموکراسی سر می‌دهند خودشان بزرگ‌ترین جنایتکاران تاریخ هستند.

همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

مستند «کوثر» ساخته مهدی خوش‌نژاد در مقام تهیه‌کننده و کارگردان، دوشنبه 7 فروردین ساعت 20:30 و تکرار آن ساعت 8:00 روز بعد از شبکه افق پخش خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار