استفاده از سگ‌های زنده‌یاب در جستجوی مفقودان رودخانه دشت پلنگ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: جستجو برای مفقودین حادثه دشت پلنگ با استفاده از تجهیزات کامل و 2 ست زنده یاب به‌وسیله یک فروند بالگرد و 10 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 2 قلاده سگ ادامه دارد.

استفاده از سگ‌های زنده‌یاب در جستجوی مفقودان رودخانه دشت پلنگ
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین درویشی با اشاره به بارندگی‌های چند روز گذشته استان بوشهر و استان‌های فارس و کهگیلویه اظهار داشت: با سرازیر شدن آب‌ها به سمت استان بوشهر شاهد بروز مشکلاتی در استان از جمله منطقه دشتی هستیم.

وی با تاکید بر ریزش پل روستای گنخک در مسیر کاکی - کنگان افزود: این پل هنگام بارندگی ریزش کرده بود که یک خودرو با دو سرنشین به رودخانه سقوط کرد که طی دریافت اطلاع بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام و کار جستجو آغاز شد که جسد یکی از سرنشینان خودرو پیدا و بعدازظهر نیز جسد دوم پیدا شد و عملیات پایان یافت.

درویشی با بیان اینکه چهار نفر در رودخانه دشت پلنگ شهرستان دشتی غرق شده‌اند، بیان کرد: تیم واکنش سریع به کمک هشت تیم عملیاتی و تیم آنست جمعیت هلال احمر استان بوشهر همراه با تجهیزات کامل و 2 ست زنده یاب به‌وسیله یک فروند بالگرد و 10 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 2 قلاده سگ به منطقه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: کار جستجو برای یافتن آنها شروع شد و عملیات جستجو برای یافتن چهار نفر مفقودی تاکنون ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.