در جمع خبرنگاران مطرح شد

الله‌کرم: به شورا آمده‌ام تا جلوی تعطیلی آن را بگیرم

یک فعال سیاسی گفت: به شوراى شهر آمده‌ام تا جلوى تعطيلى آينده شوراى شهر توسط فتنه گران را بگيرم.

الله‌کرم: به شورا آمده‌ام تا جلوی تعطیلی آن را بگیرم
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حسین الله کرم فعال سیاسی در بعد از مراحل ثبت نامش در انتخابات شوراهای شهر و روستا در فرمانداری تهران، در جمع خبرنگاران گفت: به شوراى شهر آمده‌ام تا جلوى تعطيلى آينده شوراى شهر توسط فتنه گران را بگيرم.

وی با تاکید بر اینکه جريان فتنه هنوز وجود دارد، تصریح کرد: بنده به اقتصاد اشرافى دولت سازندگى و مساىل ساختار شكنى دولت اصلاحات معترضم. نبايد افراد را تك وجهى ديد چراكه افراد مختلف وجوه متفاوتى دارند.

وی اظهارداشت: احساس مي‌كنم جريان فتنه به شورا بازمي‌گردد و باعث انحلال شورا مي‌شود و من تصميم دارم از اين انحلال جلوگيرى كنم.

الله کرم با بیان اینکه با ليست جريان انقلابى حضور پيدا می‌کنم، گفت: اگر جريان انقلابی ليستى ارائه دهد با آن موافقت می‌كنم.
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه مردم با جريان فتنه مخالف هستند، اضافه کرد: اطلاح طلبى و اصولگرایی در كشورما جایی ندارد و این کشور نيازمند مديريت حاكميت انقلابى است.

وی با بیان اینکه چارچوب اعتراض ما در خيابان‌ها امر به معروف و نهى از منكر بود، ادامه داد: اگر به ايران حمله شود دشمن به خطر می‌افتد. توان موشكى ما داراى قدرت بازدارندگى است و در حال حاضر هفتمین کشور به لحاظ دفاعى و امنيتى در دنيا هستيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار