در جمع خبرنگاران مطرح شد

دنیامالی: به کسی که قوی‌تر از قالیباف نباشد رای نمی‌دهم

عضو شورای شهر گفت: طبق نظرات کارشناسی استیضاح شهردار پایه ضعیفی داشت پس چگونه توقع دارید من خلاف قانون عمل کنم؟

دنیامالی: به کسی که قوی تر از قالیباف نباشد رای نمی‌دهم
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، احمد دنیا مالی عضو شورای شهر تهران پس از ثبت نام در انتخابات شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: شاهد بودیم که در این عید یک ناو هواپیمایی وارد تنگه هرمز شده بود اما نیروهای ارتش و سپاه  ما حرفه ای و هوشیارانه عمل کردند.

وی ادامه داد: دنیا باید بداند با این که ما در شرایط انتخابات هستیم اما به تحرکات منطقه توجه کامل داریم و اگر لازم باشد آماده پوشیدن رخت و لباس بسیجی هستیم.

دنیامالی تصریح کرد:  یکی از نقاط قوت دولت تدبیر و امید توسعه مدیریت شهری بود و  لایحه مدیریت شهری باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

این عضو شورای شهر در ادامه گفت: اگر کسی مستقل باشد و به هیچ یک از دو جناح وابسته نباشد چگونه می تواند شهردار شود؟ متاسفانه مکانیزم انتخاب شهردار در کشور ما مشکل دارد و باید چندین نفر در بحث شهرداری کاندید شوند و برنامه‌های خود را اعلام کنند و از میان آن ها شهردار انتخاب شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که شما در شورای شهر چهارم در لیست اصلاح طلبان حضور داشتید اما عملکردی در جهت اصلاحات نداشتید و حتی اعلام کردید به قالیباف رای می دهید. آیا این بار هم در لیست قرار می گیرید، تاکید کرد: ذات جریان اصلاح طلبی بر پایه تجمع آرا است و عده ای فکر می کنند جریان اصلاح طلبی  دیکته از بالا به پائین است.

دنیامالی متذکر شد: چرا نمی گویند که من 4 بار به آقای مسجد جامعی رای دادم!
 
وی گفت: من اعلام کردم به شخصی رای نمی دهم که قوی تر از شهردار فعلی نباشد.
 
این عضو شورای شهر در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا جریان استیضاح شهردار مورد قبول قرار نگرفت، گفت: پایه استضیاح باید قوی باشد. توقع دارید من خلاف قانون عمل کنم و به طرح استیضاح شهردار رای بدهم؟ بر اساس نظرات کارشناسی باید عمل کرد که طبق آن استیضاح پایه ضعیفی داشت و تا زمانی که قانونی نشود نمی‌گذاریم اتفاق بیفتد چرا که  شهر بی‌کلانتر نیست.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار