بدر الدین: تجاوز عربستان به یمن همه را متعجب کرد

دبیر کل جنبش انصارالله یمن در دومین سالگرد تجاوز رژیم سعودی به کشورش، سخنرانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ‌‌شبکه تلویزیونی العالم، سید عبدالملک بدر الدین -- دبیر کل جنبش انصارالله یمن -- در دومین سالگرد تجاوز عربستان سعودی به کشورش گفت: از اولین شبی که حملات دشمن متجاوز و ظالم سعودی به کشور ما آغاز شد همه خواه در یمن و خواه در کشورهای منطقه و جهان از این اقدام عربستان شگفت زده و متعجب شدند.

وی افزود: در کشور ما همه مردم و خود مزدوران و حتی خود عبد ربه منصور هادی که بعدها دشمن وی را بهانه ای برای ادامه حملات و دشمنی های خود قرار داد متعجب شدند. 

سید عبد الملک بدرالدین تاکید کرد منصور هادی در سخنانی که ویدیوی آن ضبط شده است از این اقدام دشمن سعودی اظهار تعجب کرد.

دبیر کل جنبش انصار الله یمن گفت: دشمن سعودی تمامی تصمیمات خود را در واشنگتن اتخاذ کرد و تدابیر و نقشه های آنان در آمریکا ترسیم شد.

وی افزود: ملت یمن هیچ بهانه ای برای حمله نیروهای دشمن و در راس آن آمریکا و دست نشانده آن عربستان و امارات متحده عربی به کشورشان نیافتند و این دلیل بیانگر مظلومیت ملت یمن و محکومیت تجاوز گران به این کشور است.

سید عبد الملک بدر الدین در بخش دیگری از سخنانش گفت: محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد عربستان در فکر از بین بردن و کنار گذاشتن بن نایف و به دست گرفتن حکومت در این کشور است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار