شیراز؛

18 کشته در تصادف جاده‌های فارس

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی فارس گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس تا کنون 18 نفر بر اثر تصادف در جاده‌های استان کشته شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ ناصر کشاورز معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: بر اساس گزارش‌ها از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا سوم فروردین ماه 18 نفر در جاده‌های فارس بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.
 
کشاورز افزود: انتظام‌بخشی شهرها یکی از وظایف اساسی پلیس است که براین اساس به دلیل تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای پلیس در استان فارس در این ایام 15 درصد  آمار سرقت در فارس کاهش یافته است.
 
وی ادامه داد: آنچه ما را از دیگران متمایز می‌کند، ارائه خدمات  شبانه‌روزی مطلوب از سوی پلیس است به گونه‌ای که در عملیات بزرگ نوروزی هیچ بخشی از پلیس تعطیل نبوده و همواره مشغول ارائه خدمات به شهروندان ومسافرین است.
 
کشاورز سامانه 110 فوریت‌های پلیسی و سامانه 197 را پل ارتباطی محکم مردم با پلیس دانست و بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌های عمومی از شرح وظایف و عملکرد یگان‌های پلیس استان فارس سبب افزایش ضریب امنیت در استان شده است.
 
 معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: مسافرین می‌توانند با مراجعه حضوری در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) واقع در میدان دروازه قرآن هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهادی که در موضوعات پلیسی دارند، مطرح کنند تا مشکلات آنان مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.