شیراز؛

17 کشته و زخمی در جاده های فارس

فرمانده پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر وقوع شش فقره تصادف در جاده های استان فارس 4 نفر کشته و 13 نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ احمد احمدی فرمانده پلیس راه شمال فارس امروز گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با دو نفر سرنشین در جاده در حال ساخت آسفالته کوه تیر شهرستان خرامه بنا به دلایل نامعلوم منحرف و واژگون شد كه هر دو سرنشین خودرو جان باختند.


وی ادامه داد: در اطراف شهرستان مردشت یک دستگاه خودرو پژو 206 حامل دو نفر مسافر نوروزی اهل و ساكن مشهد بنا به عللی واژگون كه در این حادثه نیز راننده خودرو مصدوم و سرنشین جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه شمال فارس افزود: بر اثر واژگونی یك دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به مسافران نوروزی با 5 نفر در جاده صفاشهر به سمت شیراز نیز، یك كودك سه ساله كشته و 4 سرنشین دیگر این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ احمدی اظهار کرد: در سه فقره تصادف دیگر نیز در شهرستان های كازرون و آباده 8 نفر مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینكه علت عمده بیشتر تصادفات منجر به فوت واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است، به رانندگان توصیه كرد: ضمن پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، هر زمان كه احساس خستگی كردند از ادامه رانندگی خودداری و با استراحت به موقع، محافظ جان خود و همراهان باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار