کرمان؛

در صورت افزایش کاندیداها ثبت نام تا ساعت 21

هیئت نظارت برانتخابات استان کرمان اعلام کرد: هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراها مکلفند در صورت وجود متقاضی برای نامزدی انتخابات شوراها تا ساعت 21 از متقاضیان ثبت‌نام به‌ عمل آورند.

در صورت افزایش کاندیداها تاساعت21انجام می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هیئت نظارت برانتخابات استان اعلام کرد:  متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا ساعت 16 می‌توانند برای ثبت‌نام به ستاد هیئت‌های اجرایی مراجعه کنندو  اگر تعداد مراجعه‌کنندگان برای ثبت‌نام زیاد باشد، ستاد هیئت‌های اجرایی مکلفند تا ساعت 21 نیز به ثبت نام ادامه دهند.
 
بنا به گزارش این ستاد، تا پایان وقت اداری چهارمین روز از ثبت‌نام، بیش از سه هزار و 200 نفر در استان برای نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.
 
 از این تعداد 640 نفر داوطلبِ شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و دو هزار و 587 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند.
 
برای انتخابات شورای شهرکرمان نیر، تاکنون 180 نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان در فرمانداری ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 11نفر در نهایت انتخاب می شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار