جهانبخش: عیدی خوبی به مردم ایران دادیم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با پیروزی مقابل قطر عیدی خوبی به مردم ایران دادیم و راه صعود به جام جهانی را هموار کردیم.

جهانبخش: عیدی خوبی به مردم ایران دادیم/ روی همسترینگم فشار آمد، درخواست تعویض کردمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا جهانبخش درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر گفت: می‌دانستیم بازی خارج از خانه مقابل قطر سخت است اما هرچه از زمان این دیدار گذشت، وضعیت بهتر شد و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم.  
 
وی افزود: اگر قدر فرصت‌های خود را می‌دانستیم می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما متأسفانه این فرصت ها وارد دروازه قطر نشد. خدا را شکر در نهایت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و به همین دلیل خیلی خوشحال هستیم.
 
جهانبخش درباره جوسازی قطری‌ها گفت: قبل از بازی گفته بودم با وجود این که همیشه در فوتبال جنگ‌های روانی وجود دارد، اما این امر تأثیری روی تیم ما ندارد. کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تمرکز خود را روی کسب سه امتیاز این دیدار گذاشته بودند و خدا را شکر این اتفاق افتاد. نشان دادیم حرف‌مان را در زمین می‌زنیم. از هواداران ایرانی هم تشکر می کنم که برای حمایت از تیم ملی در ورزشگاه حاضر شدند. همچنین باید از تمام افرادی که در ایران ما را دعا کردند، تشکر کنیم. در کل عیدی خیلی خوبی به هواداران‌مان دادیم.
 
وی درباره مصدومیت خود از ناحیه پای چپ بیان کرد: قبل از بازی در این ناحیه آسیب دیدگی داشتم اما خیلی سعی کردم به این دیدار برسم. البته با توجه به فشار بالای بازی، هرچه زمان گذشت خستگی‌ام بیشتر می‌شد.فشار زیادی هم  روی همسترینگم آمد که سبب شد از کادرفنی درخواست تعویض کنم. خوشبختانه با تدابیر کادر پزشکی وضعیتم بهتر شده و باید ببینم برای دیدار با چین وضعیتی دارم.
 
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره ناکامی رقیبان این تیم اظهار داشت: قبل از بازی متوجه شدیم کره جنوبی و ازبکستان چه نتایجی گرفتند. به همین دلیل می‌دانستیم که این نتایج در گروه‌ ما اهمیت زیادی دارد و باید مقابل قطر بهترین عملکرد را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار