طارمی: قطری ها برای شکست ایران همه کار کردند

گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی مقابل قطر گفت: قطری ها برای شکست ایران همه کار کردند اما با تلاش تمام بازیکنان، این تیم را شکست دادیم.

طارمی: قطری ها برای شکست ایران همه کار کردندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی  طارمی درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر گفت: برتری در این بازی سبب شد راه ما برای صعود به جام جهانی هموارتر شود. امیدوارم مقابل چین هم به همین شکل بازی کنیم چراکه با برتری در آن بازی می توانیم تا 90 درصد صعودمان را قطعی کنیم.
 
وی درباره این که پس از مدت ها برای تیم ملی موفق به گلزنی شد، تصریح کرد: در بازی‌های ابتدایی ام برای تیم ملی، مهاجم نوک و یا پشت فوروارد بازی می‌کردم اما با گذشت زمان به بال چپ یا راست، تغییر پست دادم. این امر سبب شد تا کادرفنی تیم ملی به جای گلزنی از من انجام وظایف دیگری را بخواهد. ابتدا به این تغییر پست عادت نکرده بودم اما خوشحالم تیم ملی توانست با گلزنی من قطر را شکست دهد.
 
مهاجم تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که دیدار مقابل ایران تنها امید قطر برای راهیابی به جام جهانی به شمار می رفت، بازیکنان این تیم مجبور بودند بازی مقابل ما را با پیروزی پشت سر بگذارند. آن ها برای رسیدن به هدف خود همه کار کردند اما با همت تمام بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین تیم ملی، توانستیم قطری ها را شکست دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار