فوساتی: هالیوود بازیگری مانند کی روش را کم دارد/ سرمربی ایران تمرکز بازیکنان را بر هم می زد

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: کارلوس کی روش سناریو، خوب می سازد و فکر می کنم هالیوود بازیگری مانند وی را کم دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خورخه فوساتی، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر درباره شکست این تیم مقابل ایران گفت: فکر می کنم هالیوود بازیگری مانند کی‌روش کم دارد چراکه وی نقش خود  را خوب بازی می‌کند و بسیاری از سناریوها را می‌سازد.
 
وی ادامه داد: مسئولیت این شکست را به عهده می گیرم و از هواداران بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

تاکید می کنم به هیچ وجه به کی روش فحاشی نکردم  اما وی بازیگر توانمندی است. کی روش در جریان بازی به من گفت که با داور چهارم صحبت نکنم اما برای بر هم زدن تمرکز پدرو میگل با وی صحبت کرد. 

فوساتی افزود: با کی روش صحبتی نکردم. تنها به داور چهارم گفتم وی می خواهد تمرکز بازیکنانم را از بین ببرد. در کل چنین رفتارهایی شایسته سرمربی تیم ملی ایران نیست.

وی درباره شکست قطر در این دیدار تصریح کرد: تنها برای شکست دادن تیم ایران برنامه ریزی کرده بودیم و بهترین فرصت بود تا با کسب پیروزی، امید خود را برای صعود به جام جهانی زنده نگه داریم. متاسفانه با صبر و حوصله بازی نکردیم و استرس زیاد باعث شد نتوانیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در پایان خاطرنشان کرد: بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و  می توانستیم دست کم یک نتیجه تساوی به دست آوریم. چند فرصت گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما به گل نرسیدیم. هرچند در وضعیت بدی قرار گرفته ایم اما نا امید نمی شویم و تا آخرین لحظه به تلاش ادامه می دهیم. دیدار بسیار حساسی مقابل ازبکستان پیش رو داریم. اگر در این دیدار به پیروزی برسیم و نتایج دیگر به سود قطر رقم بخورد، باز هم امید ما زنده می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
جدی؟
آخرین اخبار