سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

محور کرج – چالوس و هراز فردا يكطرفه می‌شود/افزايش 3 درصدی سفرهای نوروزی

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور كرج - چالوس و هراز در روز جمعه خبر داد.

محور کرج – چالوس و هراز فردا يكطرفه می‌شود/افزايش 3 درصدی سفرهای نوروزیسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به بازگشت مسافران از سفر از ساعت 12:00 از كرج به سمت مرزن آباد تا ساعت 03:00 صبح روز بعد مسير مسدود می شود و در طول این ساعت تردد به سمت شمال ممنوع است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس از ساعت 15:00 عصر روز جمعه از از مرزن اباد به سمت کرج تردد تمامی وسایل نقلیه تا ساعت 03:00 صبح شنبه به صورت یکطرفه انجام می شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: محور هراز نيز از ساعت 14:00 روز جمعه از رودهن تا آب اسك تا ساعت 02:00 بامداد شنبه بسته خواهد شد و از ساعت 16:00 تردد از آب اسك محدود مشا به سمت رودهن به صورت يكطرفه انجام مي شود و تردد به سمت شمال نخواهيم داشت.

وی در پايان گفت: از ابتدای طرح نوروزی كه از 25 اسفند همزمان با موج سفرها نوروزی اجرا شد تا كنون در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 3 درصدی سفرها را شاهد بوديم.

سرهنگ رحمانی در پایان بیان کرد: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال ، رودبار – کهنوج ، کهنوج – قلعه گنج، سروآباد – پاوه، اولنگ – شاهرود، شیراز – جهرم، گنج نامه – تویسرکان و استیل – مهریز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار